دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360
 
جدید ترین بازیهای دنیا
Have a Nice Day

  دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۴/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن / نقش افرینی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۱۲٫۷۴ GB

سال گذشته استودیوی بازیسازی CD Projekt RED با عرضه بازی The Witcher 2: Assassins of Kings یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی را در سال گذشته و حتی در چند سال اخیر راهی بازار کرد. The Witcher 2 یک بازی بسیار فوق العاده بود و بازیکنان را با دنیایی کهن و حماسی روبرو می کرد. این بازی را می توان ترکیب بسیار خوبی از داستان های فانتزی، مبارزه های حماسی و صحنه های بسیار هیجان انگیز دانست که در کمتر عنوانی می توان مانند آن را پیدا کرد. موفقیت این بازی روی PC باعث شد تا استودیوی CD Projekt RED تصمیم بگیرد این بازی را برای کنسول Xbox 360 هم عرضه کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

اگر نسخه اول بازی را تجربه کرده باشید شما در شخص جرالت (Geralt) به ایفای نقش می پرداختید و ادا (Adda) دختر پادشاه شهر تمریا فولتست (Foltest) را نجات دادید و توانستید اعتماد وی را به خود جلب کنید، روح وجسم ادا توسط یک سری از هیولاها تسخیر شده بود و خوی آن ها را به خود گرفته بود ولی جرالت با داشتن قدرت جادویی خود توانست هیولاهای درون وی را نابود کند و روز بعد پس از بیدار شدن ادا، فهمید که وی به یک انسان کامل تبدیل شده است. نسخه دوم بازی تقریبا از اواخر نسخه اول شروع می شود، جایی که بین فولتست و خانواده اش جنگی صورت می گیرد در این جا است که فولتست از جرالت برای کمک استفاده می کند تا به این جنگ خاتمه دهد. شاید در نگاه اول داستانی کلیشه ای را داشته باشیم داستانی که در اکثر بازی های قدیمی روایت می شود، جنگی رخ داده است و یک قهرمان در میان سربازان پیدا می شود، قهرمانی که از قدرت های ما فوق طبیعت تبعیت می کند. قهرمان این نوع داستان ها با پیروزی در جنگ به احتمال زیاد به عنوان جانشین بعدی پادشاه انتخاب می شود و یک باره ثروتمند می گردد. ولی در داستان TW 2 از این خبر ها نیست، بازی از جایی شروع می شود که جرالت در زندان به سر می برد و پس از شکنجه دیدن، توسط یکی از دوستان اش به نام روچ (Roche) مورد بازجویی قرار می گیرد و وی از جرالت می خواهد تا داستان زندانی شدن اش را مو به مو برای وی تعریف کند و وی شروع به تعریف می کند…

معمولا بازی های نقش آفرینی که ساخته می شوند، از گرافیک بالایی برخوردا نیستند و بیشتر سعی می شود که بر روی گیم پلی و داستان آن ها کار شود ولی این بار CD Projekt یک بازی تمام عیار را ارائه کرده است و شاهد گرافیک بالایی در این بازی هستیم که تا به حال رقیبی برای آن خلق نشده است. موتور به کار گرفته شده در این بازی Red Engineنام دارد که نشان داده است می تواند موتور گرافیکی قابل قبولی باشد. طراحی شخصیت های بازی خوب می باشند و به خوبی آثار زخم، چین و چروک و سایر علائم را در آن ها مشاهده کرده اید برای مثال هنگامی که جرالت شکنجه می شود می توانید آثار زخم های حاصل از شلاق ها را بر پشت وی نظاره کنید. طراحی محیط های بازی نیز در نوع خود بسیار عالی کار شده اند، جنگل ها را می توان بهترین مثال برای نشان دادن گرافیک بازی دانست، طراحی دهکده ها نیز قابل قبول می باشند، نور پردازی ها و تکسچر های فوق العاده همچنین Draw to Distance ها در این بازی از دیگر نکاتی است که TW2 را به یک بازی بی نظیر تبدیل کرده است. نسخه Xbox 360 بازی The Witcher 2 همانند نسخه PC که در سال گذشته عرضه شد، یک بازی بسیار زیبا و فوق العاده است. این بازی واقعاً یک تجربه بی نظیر است که کمتر عنوان نقش آفرینی ای می تواند به آن نزدیک شود. گرافیک خوب، گیم پلی درگیر کننده و هیجان انگیز از جمله مواردی هستند که باعث می شوند این بازی در ذهن تمام بازیکنان ماندگار شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای XBOX360

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود تا دقایقی دیگر . . . 

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۹ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۹ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۰:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۱:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۲:Direct Link

پسورد پسورد :www.top2download.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


دانلود جديدترين بازي هاي دنيا
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان HMFun.loxblog.com و آدرس hmfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 284746
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1