دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3
 
جدید ترین بازیهای دنیا
Have a Nice Day

  دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

 

3700577003547_2

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۱۲/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/حادثه ای
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55 , 4.21 , 4.30
حجم فایل:۶٫۵ GB

Ace Combat از مشهورترین بازی های سبک پرواز، یکی از ساخته های کمپانی Namco است که حتماً خیلی از شما نام آن را شنیده اید. یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین بازی هایی که نسخه های مختلف آن روی کنسول های گوناگون راهی بازار شده اند. سری بازی های Ace Combat از معدود بازی هایی هستند که با سبک خاص خودشان، طرفدران زیادی را برای خود پیدا کرده اند. بعد از ساخت نسخه ششم این سری از بازی ها و گذشت چند سال از زمان عرضه آن، Namco یادش افتاد که بازی ای به این نام دارد و بد نیست یک نسخه دیگر از آن را راهی بازار کند. زمانی که سری بازی های H.A.W.X به عنوان رقیبی تازه Ace Combat راهی بازار شدند، خبری از نسخه جدید این بازی نبود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

 اما اکنون اژدهای خفته این سبک از خواب بیدار شده و قصد دارد با نفسی آتشین رقیبانش را به خاکستر تبدیل کند. آقای کازوتوکی کُنو (Kazutoki Kono) تهیه کننده ارشد بازی Ace Combat: Assault Horizon بر این عقیده است که سیستم مبارزه های این عنوان به بازی های اول-شخص تیراندازی بسیار شبیه است. او می گوید زمانی که آن ها آسمان های بازی ممتازی مانند Call of Duty را در اختیار دارند، چرا بازی ای مانند آن ها نباید ساخت؟ این مقایسه باعث می شود که طرفداران بازی های FPS نیم نگاهی هم به این سبک بیندازند و این یک موفقیت بزرگ به حساب می آید. خط داستانی این بازی به صورتی طراحی شده که برای شما یادآور بازی های بزرگ نظامی خواهد بود. Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ویلیام بیشاپ (William Bishop) قرار می دهد که رهبر گروه پروازی به نام Warwolf است. او و گروهش در بازی به تیم ۱۰۸th Task Force مشهور هستند که یکی از بهترین و بزرگترین گروه های پرواز سازمان ملل به حساب می آیند. بازی در سال ۲۰۱۵ رخ می دهد و NATO و روسیه برای از بین بردن یک گروه نظامی آفریقایی به نام SRN، نیروهایشان را به شرق آفریقا می فرستند. نکته جالب اینجاست که این گروه توسط یک خلافکار روسی به نام بلاتونی (Blatoni) به وجود آمده است. گروه ۱۰۸th Task Force در عملیات های مختلفی که انجام می دهند، متوجه می شوند که گروه SRN دارای سلاحی به نام Trinity است که قدرت یک بمب هسته ای را دارد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link                             

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link    

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link     

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link     

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

پسورد پسورد :www.top2download.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


دانلود جديدترين بازي هاي دنيا
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان HMFun.loxblog.com و آدرس hmfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 284750
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1