دانلود بازی SERIOUS SAM 3 BFE 1XDVD5 سریو سام
 
جدید ترین بازیهای دنیا
Have a Nice Day

  دانلود بازی SERIOUS SAM 3 BFE 1XDVD5 سریو سام دانلود بازی SERIOUS SAM 3 BFE 1XDVD5 سریو سام

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
 نخسه ی BFE 1XDVD5
 
نام بازی: SERIOUS SAM 3 BFE 1XDVD5
پلتفورم : PC / Windows
ژانر: shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Devolver Digital
مد بازی : single / multiplayer
مولتی پلیر : Internet
تعداد افراد مولتی پلیر : 1-16
حمایت توسط : Croteam
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
صدای یک فریاد دیوانه وار و ممتد ، در ادامه صدای شلیک های ممتد وپس از آن آوای چندش آور منفجر شدن تکه های گوشت ! این ها شما را به یاد چه چیزی می اندازند ؟شاید خیلی از گیمرهای امروزی با پدیده ی محبوبی به نام شوتر زیگزاگی ! آشنایی نداشته باشند یا حداقل آن ها را تجربه نکرده باشند ، اما مطمئنا نام هایی چون Quake ، Unreal Tournament و احتمالا یک نام خاص یعنی سام مصمم !

براي خرید بازی SERIOUS SAM 3 BFE 1XDVD5 سریو سام  در 1 دي وي دي به قیمت 4000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif

http://mihandownload.com/site-theme/blue/ads/khanwars/hdd.gif

 به گوششان خورده است .در سال هایی که هنوز شوترهای نظامی یکنواخت سلطان بازار نشده بودند عنوانی طلوع کرد که چنان اعجاب آور و جذاب بود که نام خود را همرده ی غول هایی چون Quake مطرح کرد در سال 2001 استودیوی گمنامی از کرواسی با خلق Serious Sam : The First Encounter آنچنان پرطرفدار شد که میتوان Sam را یکی از شخصیت های Iconic صنعت بازی های رایانه ای در کنار Duke به حساب آورد با عرضه ی بازی نخست و موفقیت زیاد آن Croteam با فاصله ی یکسال The Second Encounter را به بازار عرضه کرد عنوانی که خیلی خیلی بهتر از شاهکار قبلی بود ! مبارزه های عظیم بازی نخست اینبار عظیم تر شده بودند به طوری که با یقین می توان گفت هیچ شوتری تا آن زمان چنینی مبارزات نفس گیر و بزرگی را ارائه نمیکرد علاوه بر آن تنوع محیطی بالای این سری وسفر آن به مناطق معروف دنیا نظیر اهرام مصر ، پرسپولیس در ایران و بقایای قبیله ی آزتک محیط های عجیب و جالبی را برای مبارزه ارائه می داد .اما همه ی تاریخ Sam اینقدر هم خوشایند نیست پس از عرضه ی بازی دوم Croteam با تبلیغات گسترده برای انجین جدید خود قول داد که SS 2 یک تجربه ی فوق العاده تر از قبل باشد شاید برخی هنوز هم تریلر های متعدد بازی در مورد فیزیک پیشرفته ی بازی را یادشان باشد ، اما با منتشر شدن بازی اکثر این امید و آرزوها نقش بر آب شد .Serious Sam II بر خلاف عنوان اصلی آنقدر در طنازی زیاده روی کرده بود که بیشتر شبیه عناوین کودکانه شده بود تا ادامه ای بر یکی از بهترین شوترهای تاریخ ! دیگر خبری از مبارزات نفس گیر و خشن عنوان قبلی نبود و این سیل دلقک ها و موجودات رنگارنگ بادکنکی شکل بودند که به سوی شما حمله ور می شدند ! در بعد فنی هم با یک اثر ضعیف طرف بودیم فیزیک پیشرفته ی وعده داده شد تبدیل شده بود یه یک افتضاح بزرگ ، جسد هایی که روی هوا میماندند یا موجوداتی که قبل از کشته شدن غیب می شدند ! در کل SS II شاید آنقدر ها هم عنوان ضعیفی نبود اما برای هوادران یک تجربه ی بسیار تلخ تلقی می شود .پس از شکست این بازی Corteam مدت ها در سکوت خبری فرو رفت و تنها عکس های محدود و شایعاتی پیرامون SS 3 به گوش می رسید تا اینکه با اوج گیری سرویس Steam اینبار شرکت Croteam تصمیم گرفت با انجین جدید و تازه ی خود دو عنوان نخست را بازسازی کرده و دوباره به بازار عرضه کند .
 
 
 
 
 
  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید 


  راهنمای نصب بازی SERIOUS SAM 3 BFE 1XDVD5:

خروجی پسوند EXE دارد . 

نظرات شما عزیزان:

عرشیا
ساعت11:59---11 مهر 1392
سلامپاسخ: من پسرم خنگا

zahra
ساعت17:27---1 بهمن 1391
ممنون وب شما هم باحاله
و ممنون از اینکه سرزدی
بازم سر بزن


مرغ عشق
ساعت17:10---1 بهمن 1391
سلام دوست خوبم وبلاگ فوق العاده زیبایی داری و امیدوارم روز به روز پیشرفت کنی و من هم بازی خیلی دوست دارم ولی سرعت اینترنتم 256 است و خیلی طول میکشد تا دانلود کنم. مثل الآن دارم PES2013 دانلود می کنم که از ساعت 7 صبح تا الآن که ساعت 5.15 است دارد دانلود میشود. خواهش می کنم با من تبادل لینک کن. ابتدا من را با نام مرغ عشق و آدرسم لینک کن و خبر بده تا من هم لینکت کنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


دانلود جديدترين بازي هاي دنيا
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان HMFun.loxblog.com و آدرس hmfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 284746
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1